fredag 8 juni 2012




Jag reser mig igen, och sen reser jag mig igen...! och igen.

Ibland får jag för mig att lillen ska vända sig emot mig på golvet efter att ha ramlat sjuttielfte gången och med "Torsten-Flink-röst brista ut i en Jag reeeeser mig igen-sång!. Då hade jag skrattat. Vilken drivkraft det finns i en liten människa alltså.

Nu på fredagskvällen känns bebisenergin lite övermäktig, så jag har loggat ut och anmält "egen tid" en stund. På min egentid har jag bokat mig till en workshop i Stockholm den 12 oktober med en organisationsforskare som jag gillar skarpt och vars forskning jag använt i egna föreläsningar, psykologiprofessor Frank Bond. Han jobbar med bland annat stresshantering och ledarskap i organisationer. Fler som vill gå kanske!? Läs mer här.


Jack som reser sig igen.

3 kommentarer:

  1. Om ett par månader kommer han att gå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu har vi googlat spädis-hjälm... Vi ska köpa en faktiskt så han slår sig lite mindre.

      Radera