onsdag 23 maj 2012


Att tvivla på sig själv leder inte framåt

Mammaledig med förra söndagens DN på bordet och bebis på golvet. Vi har precis ätit frukost efter att ha sovit till 09.00... Längsta sovmorgonen sen i julas.
Nu är jag på väldigt gott humör efter att ha läst två bra artiklar, en om "Thomas Di Levas restips" Han säger att han tar sitt tålamod med sig när han reser och att "om man släpper förväntningar och invanda mönster blir varje resa ett äventyr och en insikt", så kan man se på många stunder i livet tycker jag.
Nästa artikel handlade om Blondinbella. Jag måste säga att jag tycker att hon är en väldigt inspirerande tjej. Jag tycker hon har bra poänger i sina utspel och ego-stil. "Bli din egen bästa kompis, acceptera och älska dig själv". Hon menar också att åsikter från folk som klankar ner på en inte är värda någonting, att det är viktigt att påminna sig om att man inte lever för någon annans skull.
Tack för det Bella.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar