onsdag 11 april 2012

Tankar som platsar i min blogg

Tur för alla att jag inte skriver allt jag tänker i bloggen ;). Här kommer några utsorterade kvalitets-tankar. Till dagens klockantre-fika har jag ett boktips: nämligen boken med den lockande titeln "Vegan Cupcakes Take Over The World". Min syster Sandra har köpt den boken och tycker den är himla bra.

Jag associerar vidare, till din klockantre-fika rekommenderar jag även radioprogrammet "Epstein i P1" (kl 15.00). Jag tycker om Louise Epstein. Hon är en av mina kvinnliga förebilder, smart, orädd, rolig och allvarlig. På tal om coola kvinnor - två andra kvinnor jag gillar att lyssna på är skådespelaren Nour El Refai (tex i denna intervju  i Ana Gina show), och Cecilia Mora (som gör jättebra radiodokumentärer i P1som kan laddas ner som Mp3-filer här).

Hej hej!

Rätt ska vara rätt. Två cup-cakes till fika, en för mig och en för bebben,
vilken flax att det är jag som får äta båda :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar