lördag 28 april 2012


Första fotoalbumet

Jag har gjort min sons första fotoalbum. Det innehåller tidningsurklipp från dagen då han föddes, grattiskort från familj och vänner, armband med våra nummer från BB, massa foton, lista över datum när han log första gången, åt smakportioner, la sig på mage med mera. Jag har själv haft ett "första" fotoalbum under min uppväxt som jag ofta tittat i. Hoppas att detta ska bli kul för min lilla att ha.


Väldokumenterade barn är de, 00-talisterna, jag funderar ibland över vad de kommer att tycka om det. Själv tror jag det är viktigt att ha en historia att kunna titta tillbaka på.



6 kommentarer:

  1. fint å göra ett eget o inte skriva in i ett färdigtryckt album!

    SvaraRadera
  2. Ja det tycker jag också. Men jag har tänkt att jag ska gå ovh tjuvtitta i en bokhandel vilka rubriker som finns i färdigtryckta böcker ändå, för det är nog kul att ha lite fakta skrivet också, typ datum för första tanden, första badet och vad det nu kan vara mer.

    SvaraRadera
  3. kolla designtorget, det har ett som jag bläddrat i som verkar ok!

    SvaraRadera
  4. tack för tips! det ska jag kolla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. förresten kom första tanden fram idag!! hihi, stort.

      Radera