torsdag 9 februari 2012


Bloggar jag gillar

När jag ammar eller sitter stilla av andra anledningar läser jag ofta olika bloggar. Ibland ger bloggarna mig  prestationsångest eller rysningar över hur "ungdomar nu för tiden" har det (tex Kissie och liknande) men ofta blir jag extremt glad och inspirerad. Jag ska erkänna att jag har mina nördmoments också, då tittar jag på raskaninbloggar (?!). Hur som helst, dessa är mina favoriter just nu:


Underbaraclara
Fin blogg med smarta och roliga inlägg från en inspirerande entreprenörstjej. Mode, politik, loppisfynd, mat och annat livsvikigt. Clara bor i ett fint hus på landet med hund, familj och trädgård!

Babydjungeln
Hemmamammablogg som skapats av en av mammorna i min mammagrupp. Fylld av alla möjliga babytips, recept, och tips för dig som vet hur man gör barn, men inte hur man gör sen :).


Ebbas blogg
Om UnderbaraClara lever det lantliga liv jag skulle kunnat leva, men valt bort, så lever Ebba det Stockholmsliv jag valt bort. Kul att titta in och få en liten dos av mode, citybebisar och STHLM! Det sistnämnda behöver väl alla då och då?



Avslappnad träningsblogg med lite av varje att bli inspirerad av, TRX, barfotalöpning och annat spännande!





1 kommentar:

  1. Tror att det här också är en blogg som du skulle gilla! Genus, miljö och vardagskaos!

    Puss!

    SvaraRadera