fredag 3 februari 2012

Mammalunch

Idag var jag på mammalunch hos Linda och Liam. Linda bjöd på supergod veggo-lasagne:

1-2 lager keso
1 lager bladspenat
Tomatkross
Gröna oliver
Lasagneplattor
...och riven ost på toppen

Vet inte exakt proportionerna men den ska jag pröva på frihand!
Jack hade nya munkjackan från mormor och morfar på sig när vi gick ut, i övrigt räckte det med vanliga kläder, filt och åkpåse fast det var minusgrader.


Morsan, det känns som du fotar mig hela tiden.....


Hemmaspa


När vi kom hem blev det babymassage. Det har inte blivit av så ofta som vi borde, men det är så mycket man borde... träna nacken, massera, äta magdroppar, träna mamman osv osv. Jag ska skriva om receptet på oljan i kommande inlägg.



2 kommentarer:

  1. Det var ju sannerligen ett vackert barn. Vi borde ses, ska vi/jag ta oss/mig upp en helg eller vill ni komma hit? Kommer ni hit kan vi även bjuda in han den där östgöten Kennberg med hans familj.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)Ja vi borde absolut ses. Ska prata m pappan och så hörs vi!

      Radera