onsdag 22 februari 2012

Förkylning = ledighet "paw rihk-titt"

Det var ca ett år sedan jag var sjuk så att jag var sängliggande sist. Jag har sjukanmälnings-fobi. Men, idag när jag låg i sängen mitt på dagen kom jag på att av alla former av ledighet är sjukdom på ett vis den bästa. Man är tvungen att inte göra någonting. Annars när jag är ledig har jag alltid måsten ändå, som telefonsamtal, hobby- och jobbprojekt, städning, tvätt, räkningar.

Synd idag var att jag missade ett viktigt möte med min vetenskapliga artikel-grupp "Drop-out Doris", bestående av bästa Olof Johansson och Björn Paxling (see us in press soon... :). Och så skulle jag ha träffat syster Sandra! Men det får bli en annan dag.

Host.


Lägg märke till vår matchande soff-outfit (Vero Moda top och ärvd muminpyamas), 
vårens pastell-mode är här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar